Truskawkowe Ciastko Wiki
Advertisement
Truskawkowe Ciastko Wiki
Pomarańczka
Pomarańczka robi OK.png
Rodzaj Człowiek
Płeć Female picto.png
Zajęcia Prowadzenie sklepu
Zwierzątko Marmoladka
Kolor Pomarańczowy, Biały, Różowy
Badge-love-6.png Ta postać została wybrana na Postać Miesiąca przez naszych użytkowników. Więcej o głosowaniu tutaj.

Pomarańczka (właśc. Pomarańczowy Kwiatek lub Kwiat Pomarańczy[1]) - Przyjaciółka Truskawki i innych dziewczyn. W polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Joanna Domańska, a w angielskiej Janyse Jaud.

Wygląd[]

Pomarańczka ma brązowe włosy z wepniętym w nie białym kwiatem. Ma białą podkoszulkę, a na niej pomarańczową sukienkę. Jako jedyna dziewczynka w serialu ma ciemny odcień skóry i ciemne włosy.

Charakter[]

Pomarańczka, zupełnie jak Truskawka wykazuje cechy przywódcze. Z tą różnicą jednak, że Pomarańczka robi wszystko od razu, nie pomyśli jakie mogą być konsekwencje. Jest mistrzynią organizacji, co jest niezbędne w prowadzeniu sklepu. Chce wszystko robić sama i ukrywa to, że jest zmęczona. Na szczęście, pod wpływem protestów przyjaciółek, daje sobie pomóc. Czasami jest zła, gdy coś nie idzie po jej myśli.

Galeria[]

Orange.jpg
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Przypisy[]

  1. Imię przetłumaczone z angielskiego Orange Blossom, gdyż nie pojawiło się w polskiej wersji językowej.